The Gospel Viu Choir dedica un concert solidari en benefici de Salut Mental Catalunya

concert-gospel-smc-2019

The Gospel Viu Choir: Gospelizing per la salut mental

Data: Divendres 15 novembre 2019, 21:00 hores (apertura de portes a les 20.40h)
 Lloc: Basílica de Santa Maria del Pi, Barcelona.
Concert solidari a benefici de la Federació Salut Mental Catalunya (SMC).
Entrada solidària: 17 euros venda anticipada en aquest enllaç.
A la venda a les taquilles de Santa Maria del Pi el dia del concert (20 euros).

(nota de premsa en pdf)

Barcelona acull el proper divendres 15 de novembre el concert solidari que ofereix The Gospel Viu Choir a benefici de la Federació Salut Mental Catalunya. El valor total del que recapti el grup es destinarà a l’organització de suport a la salut mental.

L’espectacle Gospelizing és un bon exemple del gòspel contemporani que es fa al nostre país i proposa melodies agosarades, harmonies contundents i noves tendències estètiques, sempre amb molta complicitat i interacció amb el públic.

The Gospel Viu Choir, una companyia compromesa

Aquest és el segon concert que The Gospel Viu Choir fa a benefici de Salut Mental Catalunya (SMC), després del que va oferir al 2011 també a Santa Maria del Pi. Altres artistes que han cantat a benefici de SMC han estat: Mayte Martín (2010), Notes per la salut mental (2011), Sant Andreu Jazz Band (2014) i Haythem Hadiri (2016).

Perquè la salut mental?

Segons l’Organització Mundial de la Salut, els problemes de salut mental afecten a 1 de cada 4 persones en algun moment de la vida. A Salut Mental Catalunya desenvolupem projectes per la millora de la qualitat de vida de les persones amb problemes de salut mental i la de les seves famílies, treballant la recuperació, l’empoderament, l’entorn comunitari i la lluita pels drets de les persones.

——–

Informació i venda d’entrades aquí:

Premsa: Lydia Santín: 605 912 718 | premsa@salutmental.org