L’AVAH, premiada pel seu compromís amb les persones amb problemes de salut i les seves famílies

El passat mes de desembre, Associació de Voluntaris i Amics de l’Hospital de Calella (AVAH), va rebre el Premi Ciutat de Calella per la important i imprescindible tasca social i sanitària que realitza al llarg de l’any en els seus cinc serveis: voluntari hospitalari, Club Social de Salut Mental, Salut Mental, Alzheimer i el projecte final de vida.
L’acte va tenir lloc a Can Saleta amb la intervenció del president de l’AVAH, Josep Puig; el president de Foto Film, Xavier Rigola; i es va concloure amb unes paraules de l’alcalde Marc Buch.
Un premi que se suma a d’altres reconeixements de l’associació
En el 2019, l’AVAH va rebre el reconeixement de la comunitat mèdica per la seva tasca a través del Premi Jaume Esperalba i Terrades que atorguen la filial del Maresme de l’Acadèmia de Ciències Mèdiques i de la Salut de Catalunya i Balears i la Delegació Comarcal del Col·legi Oficial de Metges de Barcelona.
Des de Salut Mental Catalunya transmetem l’enhorabona a l’AVAH, una de les 78 entitats federades de Salut Mental Catalunya.