L’Associació Salut Mental Ponent celebra aquest 10 d’octubre a l’Espai Orfeó (C/Sant Martí, 60, 62, Lleida) el Dia Mundial de la Salut Mental.
Com cada any, membres del grup d’experiència pròpia llegiran un manifest en defensa de la salut mental. A més, tindrem l’oportunitat de gaudir de la coral «In acord», formada pels usuaris del Club Social «La Brúixola».
L’esdeveniment inclourà també un concert a càrrec del «Combo jove» i l’«Enda-band» del Servei de Rehabilitació Comunitària de Lleida (SRC). Per acabar, els membres de la Fundació Ilersis ens oferiran la seva obra de teatre titulada «Bicho raro», una proposta artística que promet ser molt enriquidora.
Paral·lelament, hi haurà una paradeta informativa a l’entrada de l’Hospital Santa Maria (al costat de la cafeteria) de les 10:00h a la 13:00h.
Us esperem a tots i totes, no us ho podeu perdre!



