Jornada al voltant dels trastorns de conducta en infants i adolescents

L’Espai Mataró Connecta acull la jornada durant el matí del proper 8 de juliol amb la participació de diversos professionals i experts
La Taula d’Infància i Adolescència de Mataró presenta una jornada sobre els trastorns de conducta en infants i adolescents, que tindrà lloc el proper divendres 8 de juliol, de 9:30 a 13:00h a l’Espai Mataró Connecta.
Programa de la jornada
09.00h. Acreditacions
09.30h. Benvinguda institucional
A càrrec de Laura Seijo, Regidora de Benestar Social i Promoció de la Salut
09.45h. Ponència principal: Els Transtorns de la Conducta en la infància i l’adolescència: una aproximació a la seva comprensió i abordatge
A càrrec de Laia Ferrer, Dra. en Psicologia, coordinadora de l’Equip Guia. Fundació Vidal i Barraquer
10.45h. Descans-café
11.15h. Taula Rodona d’expertes: Límits, possibilitats i propostes en l’atenció a infants i adolescents que presenten problemes de conducta, a càrrec de:
-
- Dra. Paloma Varela, coordinadora del CSMIJ
- Sra. Imma Balart, psicòloga al CRETDIC
- Sra. Soledad Hernández, pedagoga a EAIA de Mataró
- Sra. Daniel Fernàndez/Raquel Sala, d’Educadors Familiars
12.30h. Cloenda a càrrec de Maria Gil Amaya, Cap del Servei de Benestar Social de l’Ajuntament de Mataró
Inscripcions
Per inscriure’t, només cal que omplis el següent formulari.