XIII Cloenda de la Lliga Esport i Salut

cloenda futbol

Convocatòria de premsa en pdf

El Torneig de Cloenda posa punt i final a la XIII edició de la Lliga Esport i Salut de la Federació Salut Mental Catalunya, el dissabte 29 de juny de 2019 al Pavelló Municipal Bon Pastor de Barcelona.

La competició inclusiva de futbol sala comptarà amb la participació de 16 equips i 216 futbolistes i anirà seguida del lliurament de trofeus als equips i jugadors més destacats de la Cloenda i de la temporada.

CONVOCATÒRIA DE PREMSA

• Acte: XIII Cloenda de la Lliga de futbol sala Esport i Salut
  • Lloc: Poliesportiu Municipal Bon Pastor (Carrer de la Costa Daurada, 12 – Barcelona)
  • Data: dissabte 29 de juny de 2019
  • Hora: entre les 10.15h. i les 13:30h. (Semifinals i final entre 12:00 i 12:45)

Oferim als mitjans de comunicació testimonis dels participants en la Cloenda i la Lliga Esport i Salut, tant el dia de la Cloenda com els dies previs o posteriors.

El proper dissabte 29 de juny, la Federació Salut Mental Catalunya (SMC) i les entitats Aixec, Arep, CPB i Joia organitzen el Torneig de Cloenda de la XIII Lliga de Futbol Sala ‘Esport i Salut’. L’esdeveniment aplegarà uns 216 jugadors i jugadores, dels 227 que han participat enguany a la Lliga. El projecte s’emmarca dins del programa ‘Esport i Salut’ que té per objectiu crear espais on persones amb i sense problemes de salut mental puguin practicar l’esport en un ambient inclusiu i contribuir a la millora de la qualitat de vida i a la lluita contra l’estigma en salut mental. Actualment, un 25% dels jugadors no provenen de serveis de salut mental.

La cloenda de la Lliga 2018-2019 se celebrarà al Poliesportiu Municipal Bon Pastor de Barcelona. La jornada començarà a les 10:00h, amb una competició eliminatòria entre els 16 equips inscrits, i continuarà amb el lliurament de trofeus i reconeixements als vencedors, al campió de la temporada i als equips i jugadors més destacats. El president de la Federació SMC, Israel Molinero, i la Comissionada d’Esports de l’Ajuntament de Barcelona, Marta Carranza, seran els encarregats del lliurament de premis.

Esport i Salut

El projecte ‘Esport i Salut’ forma part de l’aposta pel model sociocomunitari d’atenció a la salut mental de la Federació Salut Mental Catalunya. Entre els beneficis de la pràctica inclusiva de l’esport per al col·lectiu de persones amb problemes de salut mental destaquen la incorporació d’hàbits de vida saludables; la millora de l’autoestima i l’autonomia; la promoció de la participació activa en la comunitat; i la vinculació a les instal·lacions i serveis del territori.

Nike se suma als col·laboradors de la Lliga de futbol 2018-19

El programa d’Esport i Salut de la Federació SMC, i en concret la Lliga Esport i Salut, compten amb el suport de diferents institucions: Ajuntament de Barcelona, Barcelona Esport Inclou, Nike, Fundació Repsol i Obra Social “la Caixa”..

Nike ha impulsat la Lliga 2018-19, en el marc de la seva política de RSC, per donar suport a projectes socials que promouen l’activitat física i els esports a entitats de Barcelona.

Per a més informació i confirmació d’assistència:

Elisenda Ferrer – Comunicació Fundació Salut Mental Catalunya:

premsa@salutmental.org  –  657 747 595