El IV Torneig de Bàsquet Inclusiu omple l’Arc de Triomf de jugadors amb i sense trastorn mental

IVTorneigBasquetInclusiu2015

El IV Torneig de Bàsquet Inclusiu 3×3 al carrer s’ha celebrat aquest matí en un escenari emblemàtic de la ciutat de Barcelona com és l’Arc de Triomf. El campionat ha comptat amb la col·laboració dels veterans del FC Barcelona i amb la participació de 15 equips i prop de 70 jugadors, integrats indiferentment per persones amb i sense trastorn mental.

El campionat, que s’ha celebrat per segona edició consecutiva a l’Arc de Triomf, promou un entorn inclusiu on tothom hi tingui cabuda i on la diversitat sigui un valor afegit. L’esport és una de les activitats que més benestar proporcionen a les persones, clau per assolir quotes més elevades de salut i que es configura com un element cabdal de cohesió i participació social. L’activitat esportiva millora el benestar físic, emocional i social de les persones que el practiquen, tinguin o no trastorn mental.

El IV Torneig de Bàsquet Inclusiu 3×3 ha estat guanyat per l’equip Heat, que ja va triomfar en l’anterior edició, mentre que Casi To ha estat segon i Arep ha finalitzat tercer. Com a novetat, enguany s’ha fet un partit d’exhibició final entre una selecció de 10 jugadors participants, escollits per sorteig, i els veterans del Barça, representats per Roger Esteller, Manel Ligero, Miguel Ángel Cruz i Pepe Sillero.

El campionat és una iniciativa de la Secció Esportiva, integrada per la Federació Salut Mental CatalunyaAssociació Pro Salut Mental de Catalunya ADEMM i Fòrum Salut Mental.

Enllaç relacionat:

Nota de premsa en pdf