La festa del futbol sala i la salut mental aplega més de 200 jugadors a la Cloenda de la Lliga Esport i Salut

Los Rayos 2, campió de la Cloenda 2019.

Nota de premsa en versió pdf

La Federació Salut Mental Catalunya (SMC) i les entitats Aixec, Arep, CPB i Joia han organitzat aquest matí el Torneig de Cloenda de la XIII Lliga de Futbol Sala Esport i Salut. En la competició han participat 216 jugadors i jugadores, dels 227 que han participat enguany a la Lliga.

El projecte s’emmarca dins del programa Esport i Salut que té per objectiu crear espais on persones amb i sense problemes de salut mental puguin practicar l’esport en un ambient inclusiu i contribuir a la millora de la qualitat de vida i a la lluita contra l’estigma en salut mental. Actualment, un 25% dels jugadors no provenen de serveis de salut mental.

La cloenda s’ha celebrat al Poliesportiu Municipal Bon Pastor de Barcelona amb la participació de 16 equips. El triomf ha estat per Los Rayos 2, que ha derrotat a Polivalent en la final per 2-1. Al partits pel 3r i 4t lloc, Sala 5 ha derrotat al Turó a la tanda de penals després de l’empat a un gol. Al torneig de consolació, Joia Sants ha derrotat a La Xamba per 3-2.

A aquest palmarès cal afegir als guanyadors de la Lliga Esport i Salut: Pol Positiu a 1a Divisió i Cirera a 2a Divisió.

Al final de la Cloenda s’ha fet el lliurament del trofeus de la competició d’avui al Bon Pastor i de la Lliga, a càrrec del president de la Federació SMC, Israel Molinero. La Comissionada d’Esports de l’Ajuntament de Barcelona, Marta Carranza, també va assistir a la Cloenda per seguir part de la competició.

Volem agraïr als equips participants, públic i organització l’esforç per fer la Cloenda amb l’onada de calor que patim aquests dies. Moltes gràcies!

Los Rayos 2, campió de la Cloenda 2019.