El bàsquet inclusiu per la salut mental surt al carrer

NdP_basquet_inclusiu_1

El III Torneig de Bàsquet Inclusiu 3×3 s’ha celebrat aquest matí per primer cop al carrer, en un escenari emblemàtic de la ciutat de Barcelona com és l’Arc de Triomf. Un total de 19 equips i 80 jugadors, amb i sense trastorn mental, han participat en la tercera edició del campionat, organitzat per la  Secció Esportiva integrada per la Federació Salut Mental Catalunya, Fòrum Salut Mental i Ademm (Associació Pro-Salut Mental de Catalunya).

L’equip L.A. ha estat el guanyador i ha tingut l’oportunitat de jugar el partit final d’exhibició enfront els veterans del Joventut de Badalona, que han tornat a col·laborar amb el torneig, amb la presència dels jugadors Dani Pérez, Antonio Medianero i Xavi Riera. El periodista esportiu de TV3 Xavi Valls també ha col·laborat amb l’esdeveniment i ha conduit en directe la locució de la final, el partit d’exhibició i el lliurament de premis.

El podi del Torneig l’han completat el BlueSpace, segon classificat, i La Masia Team, tercer. En les categories de consolació, el Partizan Arep s’ha imposat en la de plata i el Marianao en la de bronze.

El III Torneig de Bàsquet Inclusiu 3×3 s’està consolidant comunaactivitat que fomenta el bàsquet en un entorn inclusiu on tothom hi té cabuda i on la diversitat esdevé un valor afegit.

Enllaç relacionat:

Descarrega la nota de premsa en fprmat pdf.